KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

protokoły rozruchu

English translation: commissioning reports


15:24 Nov 3, 2013
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: protokoły rozruchu
Umowa o wykonanie robót.

7. Wraz z zawiadomieniem, o którym mowa w ust. 5 Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
 dokumentację powykonawczą;
 wszelkie dokumenty niezbędne do rzetelnej oceny prawidłowości wykonania Przedmiotu Umowy, takie jak w szczególności: protokoły odbiorów, protokoły rozruchu, instrukcje obsługi, atesty i zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej Umowy;
 w 3 egzemplarzach w wersji papierowej. Koszty stąd wynikłe pokrywa Wykonawca;


Dla jasności podaję przedmiot umowy (czyli co ma być wykonane przez wykonawcę), tak jak jest to podane w umowie:

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy i montażu wykładzin dywanowych typu XYZ do części hotelowej na budowie Hotelu wraz z budynkiem biurowym, garażem podziemnym, niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. XXX, zwanych dalej „Przedmiotem Umowy”.
xxxAlex Sonnenb
Poland
English translation:commissioning reports
Explanation:
Słownik budowlany Tomlika
Selected response from:

Lucyna Długołęcka
Poland
Grading comment
Dziękuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4commissioning reports
Lucyna Długołęcka
4start-up protocolsSerenadele
3start-up reportsSerenadele


Discussion entries: 7





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
commissioning reports


Explanation:
Słownik budowlany Tomlika

Lucyna Długołęcka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Dziękuje :)

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
start-up reports


Explanation:
start-up reports

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
start-up protocols


Explanation:
start-up protocols

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12