KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

drzwi okienne

English translation: French door


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:drzwi okienne
English translation:French door
Entered by: Serenadele

04:39 Nov 26, 2013
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: drzwi okienne
Jednostronnie otwierane 1 i 2-skrzydłowe okna jak również 1 i 2 - skrzydłowe drzwi okienne ze sposobem otwierana: rozwierne, rozwierno-uchylne, stałe, dwuskrzydłowe z ruchomym słupkiem, równolegle-przesuwno-uchylne. System profili min. 68mm z drewna masywnego, gęstość min 400 kg/ m3. Uszczelnienie wg normy EN 12365, profile zewnętrzne aluminiowe wg systemu ALURON GEMINI i okucia spełniające normy EN 13126-8 i EN 13126-17.
xxxAlex Sonnenb
Poland
French door
Explanation:
French door
Selected response from:

Serenadele
Poland
Grading comment
o to chodzilo, dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1glazed door
geopiet
4glass doorIRA100
2 +1French doorSerenadele


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
French door


Explanation:
French door

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
o to chodzilo, dziekuje :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: to jest to, a glass door może być IMO bardzo mylące || OK, potraktuj moje wsparcie jako akt dla potomności oraz użytkowników tego portalu i nie bierz tej mojej oceny - osobiście ;)
2 hrs
  -> dziękuję Jaceńku, ale nie chciałabym Cię zmylić również ;) potraktuj tą moją propozycję trochę podejrzliwie :) // sam zobacz: http://en.wikipedia.org/wiki/Door

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
glass door


Explanation:
.. large glass window opening

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-26 06:56:08 GMT)
--------------------------------------------------

large glass window opening in a structure that provide door access from a room to the outdoors

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-26 06:59:12 GMT)
--------------------------------------------------

drzwi okienne to drzwi tarasowe, balkonowe - przeszklone

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 1051

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
glazed door


Explanation:
glazed door
Definition
Any door with glass panes or panels and top and bottom rails. - http://www.dictionaryofconstruction.com/definition/glazed-do...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2013-11-26 11:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

Deklarujemy, że wyrob wymieniony poniżej jeżeli jest wbudowane zgodnie z instrukcją stosowania zamieszczoną w dokumentacji jest zgodny z Dyrektywami Unii Europejskiej 0 wyrobach budowlanych 89/106/EEC oraz spełnia postanowienia zatącznika ZA normy EN 14351-1 :2006 Okna i drzwi. - http://cdm-drewno.pl/!repository/do_pobrania/Deklaracje_CE_o... -


-----------

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2013-11-26 11:09:56 GMT)
--------------------------------------------------

Windows Technical Background Report

Windows, Glazed Doors and Skylights – http://ec.europa.eu/environment/gpp/pdf/windows_GPP_backgrou...

----------



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 683

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: już lepiej :) || znaczy, ptoki ... wyleciały przez french door do Francji (Riwiera), albo - nigdzie nie wyleciały, bo się roztrzaskały o glass door :)
2 hrs
  -> dziękuję, (ale już po ptokach ... )