kosztorys (zawierający przedmiar i kosztorys inwestorski)

English translation: cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure/ cost itemization/itemized cost

Polish term or phrase:kosztorys (zawierający przedmiar i kosztorys inwestorski)
English translation:cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure/ cost itemization/itemized cost
Entered by: LilBridge

11:13 Jun 21, 2018
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: kosztorys (zawierający przedmiar i kosztorys inwestorski)
Nie chodzi mi o tłumaczenie zawartości nawiasu, tylko czy ktoś ma pomysł jak ogólnie określić kosztorys, który obejmuje poniższe punkty? Bo przecież nie jest to estimate, skoro jest przedmiar (bill of quantities) oraz kosztorys inwestorski (priced bill of quantities) - ja są ceny konkretnych rzeczy, nie możemy tego określić jako estimate - tylko JAK to określić?

Przez kosztorysy należy rozumieć:
- wykonanie rysunków inwentaryzacji obiektów budowlanych,
- wykonanie przedmiarów robót,
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego,
- wykonanie opisów do kosztorysów.
LilBridge
Poland
cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure
Explanation:
cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure (?)

---
https://www.thatscottishengineer.co.uk/media/Potable-Water-S...
https://cms.wiltshire.gov.uk/documents/s13384/Item 14a 3 - B...

Selected response from:

mike23
United Kingdom
Grading comment
Jak pisałam, poszło z cost calculation, ale serdecznie dziękuję za obie odpowiedzi! Obie wprowadzam do glosariusza
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure
mike23
2cost itemization/itemized cost
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
cost itemization/itemized cost


Explanation:
Propozycja.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 975

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kosztorys
cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure


Explanation:
cost calculation / costing breakdown / breakdown of expenditure (?)

---
https://www.thatscottishengineer.co.uk/media/Potable-Water-S...
https://cms.wiltshire.gov.uk/documents/s13384/Item 14a 3 - B...



mike23
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 45
Grading comment
Jak pisałam, poszło z cost calculation, ale serdecznie dziękuję za obie odpowiedzi! Obie wprowadzam do glosariusza