KudoZ home » Polish to English » Economics

bieżączka

English translation: bustle and scrimmage, bustling and patching


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:bieżączka
English translation:bustle and scrimmage, bustling and patching
Entered by: Zofia Wislocka

09:54 Feb 11, 2012
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Economics
Polish term or phrase: bieżączka
Termin nie pochodzi z żadnego tekstu, ale ostatnio dość często byłem nim atakowany. Skojarzenia budzi jednoznacznie negatywne. Ja spotkałem się z nim akurat w kontekście wydatków samorządów, ale można znaleźć także inne sposoby jego wykorzystania. Jakieś propozycje?

"Wydaje mi się, że spadek czytelnictwa u młodych wynika nie tyle z głupoty czy rozleniwienia obecnej młodzieży, lecz z natłoku informacyjnej bieżączki"

http://prawica.net/blog/26702

'„Bieżączka" legislacyjna?"

http://prawo.e-katedra.pl/sedno-sprawy/1589-biezaczkaq-legis...
Mateusz Pawłowski
Poland
bustle and scrimmage, bustling and patching
Explanation:
(slownik Ox) wydaje mi sie dobrze pasujace :)
Selected response from:

Zofia Wislocka
Grading comment
Podoba mi się. Dzięki:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bustle and scrimmage, bustling and patchingZofia Wislocka
3rush
geopiet
2overloadbacha


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rush


Explanation:
też dwuznaczne ...

information rush

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
overload


Explanation:
A suggestion - they're suffering from information overload.

bacha
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bustle and scrimmage, bustling and patching


Explanation:
(slownik Ox) wydaje mi sie dobrze pasujace :)

Zofia Wislocka
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Podoba mi się. Dzięki:)