KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

poziom rozszerzony

English translation: advanced level


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:poziom rozszerzony
English translation:advanced level
Entered by: Michal Berski

08:25 Jul 27, 2005
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / (Matura)
Polish term or phrase: poziom rozszerzony
Język hiszpański - poziom rozszerzony

Proste, prawda? Ze sto razy już to pewnie było...
Mam kilka opcji, ale do żadnej większego przekonania. Szczególnie, że to poziom, a nie program.
cquest
advanced level
Explanation:
czemu by nie tak?
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dzieki za potwierdzenie!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4advanced level
Michal Berski
3extended levelSilversky
3advanced levelMiza


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
advanced level


Explanation:
czemu by nie tak?

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 84
Grading comment
Dzieki za potwierdzenie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Woman
2 hrs
  -> Dzięki

agree  Konrad Talmont-Kaminski: Spanish (Advanced) - is probably all you need
3 hrs
  -> dzięki

agree  legato
6 hrs
  -> dzięki

agree  Lucyna Długołęcka
6 hrs
  -> dzięki

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
advanced level


Explanation:
Propozycja. Skoro mtura jest na poziomie 'basic', to ten drugi pasuje na advanced

Miza
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
extended level


Explanation:
Tak też słyszałam... Nie wiem co lepsze ;)

Silversky
Native speaker of: Native in PolishPolish