KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

Akademia Świętokrzyska

English translation: Swietokrzyska Academy of Education


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Akademia Swietokrzyska
English translation:Swietokrzyska Academy of Education
Entered by: Piotr Kurek

16:59 May 26, 2002
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / education
Polish term or phrase: Akademia Świętokrzyska
czy i jak tłumaczyć nazwę tej zacnej uczelni (brak ang. stron www)
makary
Swietokrzyska Academy of Education
Explanation:
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dzięki, najbardziej wiarygodne Ľródło spo¶ród podanych.


2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Świętokrzyska Academy
bartek
3Jan Kochanowski College in Kielce
Michał Szewczyk
4 -3Swietokrzyska Academy of EducationPiotr Kurek


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Świętokrzyska Academy


Explanation:
Jest to tylko wynik znaleziony w sieci:



    Reference: http://www.um.kielce.pl/um_english/infor_18a.html
    Reference: http://fizar.pu.kielce.pl/atom/Naven/szu.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 492
Grading comment
Dzięki, ale postanowiłem tłumaczyć opisowo lub wcale

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: jako wyjaśnienie w nawiasach
4 hrs
  -> A zaznaczyłam, że tak to jest na stronach w sieci? Zaznaczyłam

neutral  pidzej: równie dobrze można dać Akademia Świętokrzyska
15 hrs
  -> Równie.

agree  maciejm: Why not? After all we have Warsaw University.
3 days4 hrs
  -> That's it!
The asker has declined this answer
Comment: Dzięki, ale postanowiłem tłumaczyć opisowo lub wcale

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
Swietokrzyska Academy of Education


Explanation:
pwk


    Reference: http://www.batory.org.pl/english/2000/academic.html
Piotr Kurek
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dzięki, najbardziej wiarygodne Ľródło spo¶ród podanych.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  pidzej: no matter how official it may be, Academy of Education sounds [expletive deleted] to me
43 mins

disagree  Andrzej Lejman: ???
47 mins

disagree  big_fish: sounds wierd, bizzare, outlandish
1 hr

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Jan Kochanowski College in Kielce


Explanation:
Strona:
http://www.akademia.piotrkow.pl/ang.asp
podaje
'Pedagogocal University in Kielce'
Podoba mi sie 'in Kielce' zamiast Swietokrzyska ale 'Pedagogical University' nie bardzo.

Ja proponuję tak:
Jan Kochanowski College in Kielce.

Michał Szewczyk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki, ale postanowiłem tłumaczyć opisowo albo wcale
The asker has declined this answer
Comment: Dzięki, ale postanowiłem tłumaczyć opisowo albo wcale