KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

praca z komputerem

English translation: basic computer training


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:praca z komputerem
English translation:basic computer training
Entered by: Jolo

10:33 Dec 30, 2010
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / studia- nazwa przedmiotu
Polish term or phrase: praca z komputerem
Nazwa przedmiotu na studiach magisterskich(filologia)
praca z komputerem: 5 godz. wykładów i 10 godz. ćwiczenia.

przedmioty: angielski, literatura powszechna, seminarium magisterskie, wykład monograficzny, praca z komputerem, techniki plastyczne.

Niby banalne ale computer science /IT technology to może za dużo bo to nie informatyka.
Jolo
basic computer skills
Explanation:
propozycja
lub basic computer training
Selected response from:

rzima
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3basic computer skills
rzima
4 +1computer literacyRobert Foltyn


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
computer literacy


Explanation:
Może tak?
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_literacy

Robert Foltyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexander Onishko: fajnie
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
basic computer skills


Explanation:
propozycja
lub basic computer training

rzima
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite: BCT (poz 2) IMO jest lepsza opcja
1 min
  -> dziękuję

agree  Alexander Onishko
47 mins
  -> dziękuję

agree  Michal Glowacki
1 hr
  -> dziękuję