KudoZ home » Polish to English » Education / Pedagogy

porządkowanie szyku zdania

English translation: (re)arrangement of sentence word order

13:54 Oct 5, 2004
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / metodyka nauczania
Polish term or phrase: porządkowanie szyku zdania
Praca magisterska z metodyki nauczania angielskiego - jeden z typów ćwiczeń rozwijających "writing skill" (pozostałe: przepisywanie, uzupełnianie luk, dopisywanie zakończeń zdań). Pomocy - mam zaćmienie, najwyraźniej.
Monika Pilecka
Poland
English translation:(re)arrangement of sentence word order
Explanation:
propozycja, pani Moniko
Selected response from:

tabor
Poland
Grading comment
Dziękuję - przepraszam za opóźnienie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4scrambled sentences
sparow
2(re)arrangement of sentence word order
tabor


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
porządkowanie szyku zdania
(re)arrangement of sentence word order


Explanation:
propozycja, pani Moniko

tabor
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję - przepraszam za opóźnienie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tatulko1: "word order", "word ordering" wystarczy tak jak "gap filling" - wiadomo, ze chodzi o "zdanie"
2 hrs

disagree  Elżbieta Walczyk: równiez jestem za "word order"
4 hrs

neutral  makawa: sorry, nie zobaczyłam, że word ordering już jest, ale to na pewno: http://www.gsu.edu/~wwwesl/inventgr1/ordering.htm
5 hrs

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porządkowanie szyku zdania
scrambled sentences


Explanation:
To nie jest zupelnie to samo, ale tak nazywa sie cwiczenie, ktorego celem jest uporzadkowanie wyrazow

sparow
PRO pts in category: 4