KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

rastrowe wyświetlanie wizyjne

English translation: raster video display


15:32 Jun 28, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: rastrowe wyświetlanie wizyjne
Biorąc pod uwagę, że w mikrokomputerach stosuje się rastrowe wyświetlanie wizyjne, podany przykład może okazać się....
vitkas
English translation:raster video display
Explanation:
http://www.geocities.com/athens/3682/applehistory.html

np.:
http://www.patentstorm.us/patents/6496160.html
http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video (do porównania z polską wersją)

(medium confidence: czego dotyczy "podany przykład" i co może się okazać?)
Selected response from:

Krzysztof Nowoszynski
Poland
Grading comment
dziękuję. sorki, ze tak późno, ale byłem na urlopie i nie miałem dostepu do Internetu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3raster video display
Krzysztof Nowoszynski


Discussion entries: 2





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raster video display


Explanation:
http://www.geocities.com/athens/3682/applehistory.html

np.:
http://www.patentstorm.us/patents/6496160.html
http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video (do porównania z polską wersją)

(medium confidence: czego dotyczy "podany przykład" i co może się okazać?)

Krzysztof Nowoszynski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję. sorki, ze tak późno, ale byłem na urlopie i nie miałem dostepu do Internetu