KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

przekładnik prądowy (prądowy transformator mierniczy)

English translation: current transformer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przekładnik prądowy (prądowy transformator mierniczy)
English translation:current transformer
Entered by: bartek

12:25 Mar 25, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: przekładnik prądowy (prądowy transformator mierniczy)
Mam prośbę - kolega poprosił mnie o przekład tego terminu na możliwie dużą ilość języków. Drugi termin do potraktowania w ten sam sposób to "przekładnik napięciowy" A że wielu z Was jest multilingual... Help! Jakoś nie wierzę w maszyny tłumaczące, nie wiecie przypadkiem dlaczego...?
Iza Szczypka
Spain
current transformer
Explanation:
tak, jakby było
http://www.proz.com/?sp=h&id=347324&keyword=przekadn

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-03-25 12:38:02 GMT)
--------------------------------------------------

Proszę Cię bardzo
Stromwandler - German
\"przekładnik napięciowy\" - voltage transformer - Spannungswandler
wszystko za http://www.dict.cc/ - wpisujesz termin i szukasz

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-03-25 12:42:15 GMT)
--------------------------------------------------

za Stromwandler szukasz i masz
stroomomzetter (de) - Dutch
áramváltó - Hungarian
http://www.proz.com/?sp=h&id=209619&keyword=Stromwandler
http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=465636



--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-03-25 12:51:03 GMT)
--------------------------------------------------

Transformador de Corriente - Spanish
pengubah arus - Malay
TRANSFORMADOR DE CORRENTE - Portuguese
akým trafosu - Turkish
voltage transformer > transformador de tensăo - Port.






Selected response from:

bartek
Grading comment
Jesteś niesamowita. Ten malajski rozłożył mnie na łopatki. Wielkie dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2current transformer
Maciej Andrzejczak
4measuring transformer
Andrzej Lejman
3current transformer
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
przekładnik prądowy (prądowy transformator mierniczy)
current transformer


Explanation:
a w innych językach:
francuski transformateur de courant
niemiecki Stromwandler
rosyjski 'transformator toka'

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-03-25 12:34:36 GMT)
--------------------------------------------------

przekładnik napięciowy:
voltage transformer
fr: transformateur de tension
de: Spannungswandler
ros: \'transformator napriażnienia\'

will do?

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 85

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: wprawdzie brzmi nieco jak "obecny" transformator, ale wlasnie tak
37 mins

agree  Sergei Kramitch: ros: 'transformator toka' (I); 'transformator napriażenia' (U)
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekładnik prądowy (prądowy transformator mierniczy)
measuring transformer


Explanation:
Można i tak - ogólnie.
Current / voltage measuring transformer.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-03-25 12:34:56 GMT)
--------------------------------------------------

Niemiecki
Meßwandler - ogólnie, transformator pomiarowy
Spannungswandler - przekładnik napięciowy
Stromwandler - prądowy

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przekładnik prądowy (prądowy transformator mierniczy)
current transformer


Explanation:
tak, jakby było
http://www.proz.com/?sp=h&id=347324&keyword=przekadn

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-03-25 12:38:02 GMT)
--------------------------------------------------

Proszę Cię bardzo
Stromwandler - German
\"przekładnik napięciowy\" - voltage transformer - Spannungswandler
wszystko za http://www.dict.cc/ - wpisujesz termin i szukasz

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-03-25 12:42:15 GMT)
--------------------------------------------------

za Stromwandler szukasz i masz
stroomomzetter (de) - Dutch
áramváltó - Hungarian
http://www.proz.com/?sp=h&id=209619&keyword=Stromwandler
http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=465636



--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-03-25 12:51:03 GMT)
--------------------------------------------------

Transformador de Corriente - Spanish
pengubah arus - Malay
TRANSFORMADOR DE CORRENTE - Portuguese
akým trafosu - Turkish
voltage transformer > transformador de tensăo - Port.








bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Jesteś niesamowita. Ten malajski rozłożył mnie na łopatki. Wielkie dzięki.