KudoZ home » Polish to English » Electronics / Elect Eng

pomiarowy

English translation: measuring

20:49 Oct 20, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: pomiarowy
„Podłączenie badanego silnika do układów pomiarowych w szafie.”
Czy „pomiarowy” musi być „measuring” czy po prostu „test”, wtedy byłoby ”test systems inside the cabinet”. A może jeszcze inaczej?
AleksanderS
English translation:measuring
Explanation:
twoja opcja jest lepsza "measuring (measurement) system",ale nie "test system", "instrumentation" jest odpowiednikiem AKPiA, a tak raczej nie okresla sie czysto elektrycznych ukladow pomiarowych.
Selected response from:

woglaza
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4measuring
woglaza
4instrumentation
nrabate


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instrumentation


Explanation:
instrumentation system

nrabate
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 6

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
measuring


Explanation:
twoja opcja jest lepsza "measuring (measurement) system",ale nie "test system", "instrumentation" jest odpowiednikiem AKPiA, a tak raczej nie okresla sie czysto elektrycznych ukladow pomiarowych.


woglaza
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57