KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

przebudowa linii elektroenergetycznej

English translation: electrical power line conversion


12:31 Nov 26, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: przebudowa linii elektroenergetycznej
kolidująca linia napowietrzna typu.... zostanie przebudowana na linie typu.... poprowadzona nową bezkolizyjną trasą
Portable
English translation:electrical power line conversion
Explanation:
...line will be converted into...

--------------------------------------------------
Note added at 56 days (2009-01-21 23:17:32 GMT)
--------------------------------------------------

Uprzejmie proszę o zamknięcie tego pytania.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4power line revamp(ing)
Marian Krzymiński
4power line reconstruction
Jerzy Matwiejczuk
3electrical power line conversion
Maciek Drobka


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power line revamp(ing)


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 151

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: "Revamp" jest oznaczone w słowniku kwalifikatorem "pot.".
1 day11 hrs
  -> przez 4 lata pracowałem dla amerykańskiej firmy, projekt nosił nazwę: Gdańsk Refinery Modernization and Revamp Program

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power line reconstruction


Explanation:
Jeśli przebudowa, to przebudowa.

--------------------------------------------------
Note added at 2 dni  8 godz. (2008-11-28 21:09:50 GMT)
--------------------------------------------------

Patrz tutaj o "power line reconstruction":
http://www.pge.com/tariffs/advice/adviceletters/2312-E.pdf
ewidentnie w znaczeniu przebudowy:
"The Company proposes to replace approximately six miles of existing wire with new wire from Le Grand Substation to the intersection of Sandy Mush Road and Bliss Road in Merced County. In addition, the Company will replace approximately 88 poles at various locations along the existing power line route."

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 148

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
9 hrs
  -> Dziękuję!

disagree  Marian Krzymiński: reconstruction to odbudowa, odtworzenie.. a nie przebudowa, odbudowa {f} reconstruction za słownikiem
17 hrs
  -> Reconstruction - za słownikiem - to m.in. przebudowa.

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
electrical power line conversion


Explanation:
...line will be converted into...

--------------------------------------------------
Note added at 56 days (2009-01-21 23:17:32 GMT)
--------------------------------------------------

Uprzejmie proszę o zamknięcie tego pytania.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60