KudoZ home » Polish to English » Energy / Power Generation

zespół napędowo-zwrotny

English translation: reversible drive unit


11:35 Sep 25, 2011
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / urządzenia w elektrowni
Polish term or phrase: zespół napędowo-zwrotny
W obrębie instalacji XXX S.A. pracują również źródła o charakterze liniowym. Należą do nich: przenośniki odpopielania wraz z wieżami oraz przewody transportowe sorbentu. W przypadku układu transportowego popiołu, istotnymi dla jakości klimatu akustycznego są obydwie wieże, zawierające w swoim obrębie elementarne źródła hałasu w postaci zespołów napędowo-zwrotnych, zgarniaczy i koszy zsypowych.
ironsz
English translation:reversible drive unit
Explanation:
10.
Long Reversible Conveyor [Archive] - bulk-online Forums
- [ Tłumaczenie strony ]
forum.bulk-online.com/archive/index.php/t-2421.html?s...Kopia
Dajesz +1 publicznie. Cofnij

... double take up of type "Horizontal Gravity Take Up" at one end of the conv. with a single counter weight tower and Reversible Drive unit. ...
Więcej wyników z dyskusji

Preview image
1 2 3 4 5 6
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4reversible drive unitA.G.
3return drive assebly
QiX


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
return drive assebly


Explanation:
Dosłownie. Ale daleko mi do 100% pewności.


    Reference: http://zmg.glinik.pl/377,face_conveyors_afcs.htm?action=more...
QiX
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reversible drive unit


Explanation:
10.
Long Reversible Conveyor [Archive] - bulk-online Forums
- [ Tłumaczenie strony ]
forum.bulk-online.com/archive/index.php/t-2421.html?s...Kopia
Dajesz +1 publicznie. Cofnij

... double take up of type "Horizontal Gravity Take Up" at one end of the conv. with a single counter weight tower and Reversible Drive unit. ...
Więcej wyników z dyskusji

Preview image
1 2 3 4 5 6

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 134
Grading comment
dzięki