Handy box

English translation: puszka instalacyjna Handy Box

Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Polish term or phrase: Handy box
Bez kontekstu

Obrazowo:

http://www.orbitelectric.com/steel-products/electrical-junct...
Biurobob
English translation:puszka instalacyjna Handy Box
Explanation:
IMO tutaj Handy Box to nazwa własna serii wyrobów, niezarejestrowana (? - nie sprawdzam) marka. Proszę zauważyć, że wytwórca pisze obydwa wyrazy z wielkiej litery. Tłumaczenie takiej nazwy jest zbędne.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3puszka instalacyjna Handy Box
Andrzej Mierzejewski
3poręczna puszka instalacyjna
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poręczna puszka instalacyjna


Explanation:
Dodatkowo te puszki są typu amerykańskiego. Handy jest sloganem marketingowym.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 373

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
puszka instalacyjna Handy Box


Explanation:
IMO tutaj Handy Box to nazwa własna serii wyrobów, niezarejestrowana (? - nie sprawdzam) marka. Proszę zauważyć, że wytwórca pisze obydwa wyrazy z wielkiej litery. Tłumaczenie takiej nazwy jest zbędne.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Dziękuję.