j.w.

English translation: indoor unit

Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / heating & air conditioning
Polish term or phrase: j.w.
Any idea what this is an abbreviation for? In a table with no other context:

Połączenie między j.w i j.z. | mm² | 3 x 1.50 + T
Przekrój przewodu (połączenie między j.w i j.z.) | mm² | 3 x 1.50 + T

Other items in the same table include:

Przepływ powietrza (chłodzenie/ ogrzewanie)
Wymiary (wys. x szer. x gł.)
Waga
Zasilanie
Natężenie maksymalne
Przekrój przewodu (zasilanie)
Średnica przewodów rurowych (ciecz / gaz)
Długość instalacji dla wstępnej ilości czynnika chłodniczego
Długość minimalna
Maksymalna długość/ różnica poziomów
Temper aturowy za kres pracy wtrybie chłodzenia // w trybie grzania
Czynnik chłodniczy
Sprężarka
Jerry Dean
United States
English translation:indoor unit
Explanation:
j.w. - jednostka wewnętrzna
j.z. - jednostka zewnętrzna

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2018-06-02 16:59:33 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.strefaklimatyzacji.pl/baza-wiedzy/abc-klimatyzac...
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3indoor unit
Jerzy Matwiejczuk
3internal unit
mike23
2inside unit//outside unit
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
indoor unit


Explanation:
j.w. - jednostka wewnętrzna
j.z. - jednostka zewnętrzna

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2018-06-02 16:59:33 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.strefaklimatyzacji.pl/baza-wiedzy/abc-klimatyzac...

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 156
Grading comment
thank you
Notes to answerer
Asker: That's it! Hurrah! Thank you


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
inside unit//outside unit


Explanation:
jednostka wewnętrzna jw
jednostka zewnętrzna jz

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 373

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
internal unit


Explanation:
internal unit

mike23
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36