KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

siłownik strzałowy

English translation: shot actuator


16:11 Sep 1, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: siłownik strzałowy
2-dzielne sprzęgło łączące tłoczysko z siłownikiem strzałowym maszyny
bartek
English translation:shot actuator
Explanation:
to jakies odlewnictwo?
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3core shooter actuatorA.G.
3shot actuator
SlawekW


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shot actuator


Explanation:
to jakies odlewnictwo?

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70
Grading comment
Dzięki :-)
Notes to answerer
Asker: Pojęcia nie mam. I nie dowiem się chyba do końca życia. Wygląda mi to na wytłaczanie tworzyw. Wiem jeszcze, że tłok chodzi w ciekłym magnezie :-(


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
core shooter actuator


Explanation:
[FLASH] WITAMY ! WILLKOMMEN ! WELCOME ! Teriel Sp. z oo Teriel Sp. z oo ...
Format pliku: Shockwave Flash
... automatyczn lini formiersk skrzynkow 750 x 750 x 220/220 - formierki wstrz sowe 1000 x 800 x 350 / 350 - strzelarki do rdzeni na zimno firmy ...
www.teriel.com.pl/pl.swf - Podobne strony (wersja ang.)

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 408

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SlawekW: nie jestem pewien tego linka, tam sa strzelarki do rdzeni, a nie silowniki strzalowe, stad "core"
1 day1 hr