KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

blok sterowniczy

English translation: control block


10:08 Sep 2, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: blok sterowniczy
"Układ hydrauliczny obejmuje następujące części składowe: zasilacz hydrauliczny wraz z blokiem sterowniczym i dzielnikiem strumienia..."
Andrzej Oleszak
Poland
English translation:control block
Explanation:
Propozycja.

http://tinyurl.com/5oebnh
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję pięknie za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5manifold plate/blockjerzy cieslik77
4control block
Maciek Drobka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
control block


Explanation:
Propozycja.

http://tinyurl.com/5oebnh

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 244
Grading comment
dziękuję pięknie za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  jerzy cieslik77: nic nie steruje to jest tylko manifold rozprowadza strumienie oleju
36 mins
  -> a jednak może steruje, jak wynika z ilustracji w dokumencie podanym przez PiotraA

agree  PiotrA: Takie określenie we wszystkich swoich materiałach stosuje Rexroth: np tutaj http://www.boschrexroth.ru/country_units/europe/united_kingd...
1 hr
  -> hłe, a więc jednak; dziękuję

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
manifold plate/block


Explanation:
rozprowadza strumienie oleju do roznych odbornikow / portow itd

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-02 11:54:17 GMT)
--------------------------------------------------

MACIEK D. OK widze na rys. rexrotha : faktycznie to sa "bloki ster." lub raczej "grupy sterowania" - Niemcy tez czasem kiepsko pisza po angielsku - cofam co powiedzialem, to jest tez oczywiscie manifold nr 1 i 2, ale tworzacy calosc z zamontowanymi na nich aparatami sterujacymi praca hydrauliki maszyny POZDRAWIAM

jerzy cieslik77
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 62