KudoZ home » Polish to English » Engineering (general)

taśma gwarancyjna

English translation: guarantee strip


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:taśma gwarancyjna
English translation:guarantee strip
Entered by: Polangmar

05:57 Nov 18, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: taśma gwarancyjna
Zabezpieczenie posiada taśmę gwarancyjną, wtopioną w ścianki szyjki butelki oraz korek z kołnierzem ze skrzydełkiem mocującym
Piotr Bienkowski
Poland
guarantee strip
Explanation:
(86) Data i numer zgłoszenia międzynarodowego:
13.05.1998, PCT/CH98/00197

1. Pojemnik z szyjką i zamocowanym na nim elementem zamykającym jednoczęściowym z tworzywa sztucznego, przy czym na szyjce pojemnika znajdują się elementy mocujące do kształtowego i/lub siłowego połączenia elementu zamykającego z tworzywa sztucznego z szyjką pojemnika, przy czym element zamykający z tworzywa sztucznego składa się z części dolnej i połączonego z nią uchylnie, za pomocą co najmniej jednego zawiasu taśmowego, kołpaka, oraz wykazującą nienaruszalność taśmą gwarancyjną, zamocowaną na kołpaku za pomocą miejsca zadanego pękania i obejmującą co najwyżej połowę obwodu kołpaka, zaś na dolnej części umieszczone są występy, które przy pierwszym zamykaniu są wczepiane w wybrania taśmy gwarancyjnej, znamienny tym, że taśma gwarancyjna (4) ma co najmniej jeden element (44, 46), który jednocześnie tworzy, co najmniej kształtowe, połączenie między taśmą gwarancyjną (4) i dolną częścią (1) oraz dodatkowo między taśmą gwarancyjną (4) i szyjką (5) pojemnika.
http://tinyurl.com/58lf3n

PCT Filed: May 13, 1998
PCT NO: PCT/CH98/00197

A single-piece plastic lid, having a lower part and a cap. The cap is connected to the lower part via a hinge. The lid has a guarantee strip to ensure that the lid cannot be opened unnoticed and that the lid cannot be removed from the container without damaging the guarantee strip. Thus, the guarantee strip has additional elements which enable a positive fit with both the lower part and the neck of the container. Corresponding positive fit elements are also provided on the container neck, for example in the form of snap-in elements.
http://www.everypatent.com/comp/pat6234334.html
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4guarantee stripPolangmar
3warranty sealrikariannon


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
warranty seal


Explanation:
Co prawda nie oddaje aspektu taśmy jako takiej, ale jest to ogólnytermin na wszelkiej maści pieczęcie, taśmy, sznurki etc. gwarancyjne.

rikariannon
PRO pts in category: 4

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
guarantee strip


Explanation:
(86) Data i numer zgłoszenia międzynarodowego:
13.05.1998, PCT/CH98/00197

1. Pojemnik z szyjką i zamocowanym na nim elementem zamykającym jednoczęściowym z tworzywa sztucznego, przy czym na szyjce pojemnika znajdują się elementy mocujące do kształtowego i/lub siłowego połączenia elementu zamykającego z tworzywa sztucznego z szyjką pojemnika, przy czym element zamykający z tworzywa sztucznego składa się z części dolnej i połączonego z nią uchylnie, za pomocą co najmniej jednego zawiasu taśmowego, kołpaka, oraz wykazującą nienaruszalność taśmą gwarancyjną, zamocowaną na kołpaku za pomocą miejsca zadanego pękania i obejmującą co najwyżej połowę obwodu kołpaka, zaś na dolnej części umieszczone są występy, które przy pierwszym zamykaniu są wczepiane w wybrania taśmy gwarancyjnej, znamienny tym, że taśma gwarancyjna (4) ma co najmniej jeden element (44, 46), który jednocześnie tworzy, co najmniej kształtowe, połączenie między taśmą gwarancyjną (4) i dolną częścią (1) oraz dodatkowo między taśmą gwarancyjną (4) i szyjką (5) pojemnika.
http://tinyurl.com/58lf3n

PCT Filed: May 13, 1998
PCT NO: PCT/CH98/00197

A single-piece plastic lid, having a lower part and a cap. The cap is connected to the lower part via a hinge. The lid has a guarantee strip to ensure that the lid cannot be opened unnoticed and that the lid cannot be removed from the container without damaging the guarantee strip. Thus, the guarantee strip has additional elements which enable a positive fit with both the lower part and the neck of the container. Corresponding positive fit elements are also provided on the container neck, for example in the form of snap-in elements.
http://www.everypatent.com/comp/pat6234334.html

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 975
Grading comment
4