KudoZ home » Polish to English » Engineering: Industrial

krotność wymiany

English translation: air exchange rate


21:55 Nov 25, 2013
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / krotności wymiany
Polish term or phrase: krotność wymiany
5. Niekompletne badania wentylacji pożarowej
W protokołach badań wentylacji pożarowej nie przewidziano pomiarów nadciśnienia, siły otwarcia drzwi, prędkości przepływu powietrza, krotności wymiany. Brak ww. parametrów ogranicza możliwość określenia się czy instalacja wentylacji pożarowej jest w pełni sprawna technicznie, a tym samym spełnia swoją funkcję związaną z ochroną dróg ewakuacji przed zadymieniem.
Poziom istotności: Nieprawidłowość wymaga natychmiastowego usunięcia.
Sugerowane rozwiązanie: Uzupełnić badania wentylacji pożarowej o brakujące parametry.
thirdwitch
English translation:air exchange rate
Explanation:
air exchange rate

--------------------------------------------------
Note added at   10 min (2013-11-25 22:06:01 GMT)
--------------------------------------------------

mózg, a potem potwierdzenie w sieci :-)
Selected response from:

Serenadele
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1air change rate
drugastrona
3air exchange rateSerenadele


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
air change rate


Explanation:
słownik budowlany

drugastrona
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński
5 days
  -> dziękuję :)

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
air exchange rate


Explanation:
air exchange rate

--------------------------------------------------
Note added at   10 min (2013-11-25 22:06:01 GMT)
--------------------------------------------------

mózg, a potem potwierdzenie w sieci :-)

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8