KudoZ home » Polish to English » Environment & Ecology

składowisko

English translation: waste disposal site


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase: składowisko
English translation:waste disposal site
Entered by: magdat

20:12 Jun 15, 2005
Polish to English translations [PRO]
Environment & Ecology
Polish term or phrase: składowisko
proponowaną lokalizację obiektu unieszkodliwiania odpadów wraz z charakterystyką specyfiki środowiskowej miejsca lokalizacji w tym oceną geomorfologiczną, włącznie ze wszelkimi możliwymi lokalizacjami alternatywnymi


obiekt unieskzodliwiania podejrzewam ze chodzi o
waste utilisation/neutralisation facility ale
jak przetlumaczyc skladowisko
magdat
repository
Explanation:
jesli to np. odpady j±drowe. Nie wiesz co to za materiały sa składowane?

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-06-15 20:30:42 GMT)
--------------------------------------------------

waste disposal site - jesli nie wiadomo co to za odpady
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
zrobilam najogolniej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3waste depotA.G.
3repository
Jakub Szacki
3storage site
ZenonStyczyrz


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
składowisko
storage site


Explanation:
Ko¶ciuszko podaje "storage yard"

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-15 20:16:04 GMT)
--------------------------------------------------

OXFORD PWN - landfill site - składowisko ¶mieci

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-06-15 20:17:02 GMT)
--------------------------------------------------

Leksykonia - storage area, storage yard

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
składowisko
repository


Explanation:
jesli to np. odpady j±drowe. Nie wiesz co to za materiały sa składowane?

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-06-15 20:30:42 GMT)
--------------------------------------------------

waste disposal site - jesli nie wiadomo co to za odpady

Jakub Szacki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
zrobilam najogolniej

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
składowisko
waste depot


Explanation:
The Kingscote Waste Depot Landfill (the dump) is virtually full and will cease
... Kangaroo Island has only one landfill, the Kingscote Waste Depot. ...kangarooisland.yourguide.com.au/detail.asp?class=news& subclass=local&story_id=397148&category... - 23k - Kopia - Podobne strony

Contact

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2005-06-15 21:00:59 GMT)
--------------------------------------------------

Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Solid waste depot: Shire of York Waste Transfer Station, Spencer Brook Rd ...
Solid waste depot: City of Armadale, Springdale Rd, Roleystone (Lic 6954) [*6] ...
portal.environment.wa.gov.au/pls/ portal/url/ITEM/F1216A6C80813FDCE03010AC6E050DA9 - Podobne stron

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11