KudoZ home » Polish to English » Environment & Ecology

decyzja środowiskowa

English translation: environmental approval


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:decyzja środowiskowa
English translation:environmental approval
Entered by: bartek

13:13 Aug 12, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / światłowody
Polish term or phrase: decyzja środowiskowa
zadania Sekcji ochrony środowiska w firmie

Uzyskiwanie i uaktualnianie decyzji/pozwoleń środowiskowych wymaganych prawem

Decyzja środowiskowa czyli:
decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

czy jest na to fachowe określenie angielskie?
Maciej Andrzejczak
Poland
environmental approval
Explanation:
http://tinyurl.com/grq4q
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5environmental conditions
Irena Daniluk
4environmental approval
bartek


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
environmental conditions


Explanation:
taki termin funkcjonował w angielskiej firmie deweloperskiej, gdzie pracowałam :)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2006-08-12 13:30:20 GMT)
--------------------------------------------------

analogiczne - decyzja o warunkach zabudowy
development conditions

Irena Daniluk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
environmental approval


Explanation:
http://tinyurl.com/grq4q

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 174
Grading comment
dzięki