KudoZ home » Polish to English » Environment & Ecology

użytki kopalne

English translation: surface mining land in use


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:użytki kopalne
English translation:surface mining land in use
Entered by: Polangmar

19:30 Jan 13, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Environment & Ecology
Polish term or phrase: użytki kopalne
Definicja z klasyfikacji gruntów, która jest tu:
http://klasyfikacje.tejo.pl/index.php?szukaj=kst

,,Użytki kopalne - rodzaj ten obejmuje grunty zajęte przez czynne odkrywkowe kopalnie, w których odbywa się wydobycie kopalin.''

Zastanawiam się nad np. ,,surface mining land'', ale nie wiem, jak tu ująć, że chodzi o czynne kopalnie odkrywkowe.
A może w ogóle inaczej??
Grzegorz Mysiński
Poland
surface mining land in use
Explanation:
Na wzór "agricultural land in use" i "arable land in use".
http://tinyurl.com/27v78c
http://tinyurl.com/yt7k37

http://tinyurl.com/2fxax8
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3surface mining land in usePolangmar
3strip mine landrobwoj


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
strip mine land


Explanation:
propozycja z WNT dla kopalni odkrywkowej i użytek jako land (np. cropland lub arable land w przypadku użytków rolnych)

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
surface mining land in use


Explanation:
Na wzór "agricultural land in use" i "arable land in use".
http://tinyurl.com/27v78c
http://tinyurl.com/yt7k37

http://tinyurl.com/2fxax8

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 205
Grading comment
dzięki!