KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

współczynnik sprzedaży

English translation: Sale coefficient

15:00 Nov 23, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / VAT w UE
Polish term or phrase: współczynnik sprzedaży
We wszystkich programach operacyjnych istnieje obowiązek złożenia przez projektodawcę tzw. "Oświadczenia o kwalifikowalności VAT", w którym beneficjent deklaruje, że nie może odzyskać podatku VAT oraz zobowiązuje się do zwrotu zrefundowanego VAT, gdyby w przyszłości znalazłby się w sytuacji umożliwiającej odzyskanie podatku. Taka sytuacja może występować wówczas, gdy beneficjent, który uprzednio nie prowadził działalności gospodarczej umożliwiającej odliczenie podatku VAT, taką działalność zaczyna prowadzić lub gdy rozlicza się z podatku VAT za pomocą tzw. współczynnika sprzedaży.

http://finanse-publiczne.pl/artykul.php?view=228
kterelak
Poland
English translation:Sale coefficient
Explanation:
.
Selected response from:

Marek Urban
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sale coefficient
Marek Urban
2intermediary in the sale
Paul Merriam


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
intermediary in the sale


Explanation:
We don't have VAT in the US, but this is what I think is going on.

Paul Merriam
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sale coefficient


Explanation:
.

Marek Urban
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5