KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

wprowadzić księgowania

English translation: introduced accounting of


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wprowadzić księgowania
English translation:introduced accounting of
Entered by: sunny25

17:08 Jul 3, 2007
Polish to English translations [PRO]
Finance (general) / -
Polish term or phrase: wprowadzić księgowania
Jak wskazano w nocie 14 dodatkowych not objaśniających, w księgach badanego roku 2006 Spółka wprowadziła księgowania dotyczące zdarzeń historycznych, w tym aktualizujące wartość księgową posiadanych udziałów w xx w kwocie xxx milionów złotych,
sunny25
introduced accounting of
Explanation:
cf moj komentarz do propozycji kolegi;
w mojej opinii chodzi o to, ze firma w przeszlosci pewnych zdarzen nie ksiegowała w ogóle a teraz zaczeła księgować, czyli określiła typ dekretu
Selected response from:

Stanislaw Semczuk
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3introduced accounting ofStanislaw Semczuk
4 -1enter postings
Maciek Drobka


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
enter postings


Explanation:
http://tinyurl.com/22qvzr

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 327

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Stanislaw Semczuk: obawiam sie ze to trochę pośpieszna propozycja: posting to jest zapis księgowy (konkrety akt zapisu lub rekord); a w tekscie choidz o wprowadzenie sposób księgowania, czyli definicje dekretowania
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
introduced accounting of


Explanation:
cf moj komentarz do propozycji kolegi;
w mojej opinii chodzi o to, ze firma w przeszlosci pewnych zdarzen nie ksiegowała w ogóle a teraz zaczeła księgować, czyli określiła typ dekretu

Stanislaw Semczuk
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16