KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

kapitał amortyzacyjny

English translation: capitalized investment(s)/capitalized expenses


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kapitał amortyzacyjny
English translation:capitalized investment(s)/capitalized expenses
Entered by: Black Mamba

21:04 Sep 21, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: kapitał amortyzacyjny
Niestety żadnego kontekstu nie ma. Są to po prostu takie luźne hasła. Z góry dzięki.
Black Mamba
capitalized investment(s)/capitalized expenses
Explanation:
czyli nakłady/koszty na pozycje podlegające amortyzacji, nie zaś wykazywane jednorazowo w kosztach bieżących
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1depreciation capitalRobert Willam
4capitalized investment(s)/capitalized expenses
Adam Lankamer


Discussion entries: 2





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capitalized investment(s)/capitalized expenses


Explanation:
czyli nakłady/koszty na pozycje podlegające amortyzacji, nie zaś wykazywane jednorazowo w kosztach bieżących

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
depreciation capital


Explanation:
bez kontekstu to tak.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2007-09-26 10:08:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Google: Wyniki 1 - 10 spośród około 81,700 dla zapytania "depreciation capital". (Znaleziono w 0,23 sek.)

Robert Willam
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2
Notes to answerer
Asker: Też tak myślałam, ale jak się to wpisze w google, to w takim połączeniu to wyrażenie nie istnieje. Jak nikt na nic innego nie wpadnie, to będę musiała tak to zostawić. Dzięki.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolo: Bibliographic list of staff publications, AGH University of ...Kapitał amortyzacyjny w finansowaniu rozwoju przedsiębiorstwa — Depreciation capital in financing enterprise development / Piotr KUDELA // W: Współczesne ...
1 hr
  -> Dziękuję

neutral  kfpdavis: or amortization capital; the US income tax forms make the distinction between depreciation and amortization
2 days7 hrs
  -> Thank you. Who knows which one applies here?