KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

dysponowane środki pieniężne

English translation: cash-at-hand/cash-in-hand/cash-on-hand


21:02 Apr 3, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: dysponowane środki pieniężne
Wskaźnik natychmiastowy - stosunek stanu środków pieniężnych do stanu zobowiązań bieżących; obrazuje zdolność do pokrycia zobowiązań o natychmiastowej wymagalności przy wykorzystaniu dysponowanych środków pieniężnych.
Black Mamba
English translation:cash-at-hand/cash-in-hand/cash-on-hand
Explanation:
Na podstawie tego: http://tinyurl.com/33nuhj

Ew. chyba po prostu: available cash
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4cash-at-hand/cash-in-hand/cash-on-hand
Maciek Drobka
4disposable fundshappy-go-lucky
4cash/money at immediate/free disposalPolangmar


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
cash-at-hand/cash-in-hand/cash-on-hand


Explanation:
Na podstawie tego: http://tinyurl.com/33nuhj

Ew. chyba po prostu: available cash

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 327
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps
42 mins
  -> dziękuję

neutral  Polangmar: Terminy w pasku głównym to chyba coś jak pogotowie kasowe.
47 mins
  -> Być może -- poziom pewności '3'.

agree  Elzbieta Pulawska
7 hrs
  -> dziękuję

agree  Adam Lankamer: tylko "available/free cash", żeby uwzględnić też swobodnie dostępne środki na rachunkach bankowych
7 hrs
  -> dzięki za doprecyzowanie

agree  Zofia Wislocka
14 hrs
  -> dziękuję

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cash/money at immediate/free disposal


Explanation:
http://tinyurl.com/298sgx
http://tinyurl.com/24rw2s

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 828

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disposable funds


Explanation:
tak bym to przetłumaczył

happy-go-lucky
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24