KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

odpisy z tytułu trwałej utraty ich wartości

English translation: impairment write-offs


17:31 Jul 3, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: odpisy z tytułu trwałej utraty ich wartości
Wartości niematerialne i prawne wyceniane są według ceny nabycia lub kosztów wytworzenia pomniejszonej o odpisy amortyzacyjne lub umorzeniowe. W roku obrotowym nie były dokonywane odpisy z tytułu trwałej utraty ich wartości.
greg606
Poland
English translation:impairment write-offs
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
thanks :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1impairment write-offs
Adam Lankamer
4impairment charge/loss
Jarosław Napierała


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
impairment charge/loss


Explanation:
wg słownika

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: wg słownika to znaczy: odpisy z tytułu utraty wartości, chyba że ma Pan inny słownik...


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
impairment write-offs


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
thanks :)
Notes to answerer
Asker: hth?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz: A mozna tak? http://www.google.co.nz/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enNZ227NZ22...
6 hrs