KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

Zobowiązania wobec budżetu państwa lub gminy

English translation: public (law) liabilities/regulatory liabilities


15:46 Jul 5, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: Zobowiązania wobec budżetu państwa lub gminy
Zobowiązania wobec budżetu państwa lub gminy z tytułu uzyskania prawa własności budynków i budowli
greg606
Poland
English translation:public (law) liabilities/regulatory liabilities
Explanation:
tak

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-07-05 16:10:23 GMT)
--------------------------------------------------

Są to obciążenia publicznoprawne, które wynikają z obowiązku ustawowego na rzecz państwa, czyli podatki (w tym od nieruchomości), opłaty, itd. Moim zdaniem wystarczy. Wskazałbym raczej na drugą opcję.

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&client=firefox-a&...
Selected response from:

happy-go-lucky
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4public (law) liabilities/regulatory liabilitieshappy-go-lucky
3amounts due to state (treasury) or municipality
inmb


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
public (law) liabilities/regulatory liabilities


Explanation:
tak

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-07-05 16:10:23 GMT)
--------------------------------------------------

Są to obciążenia publicznoprawne, które wynikają z obowiązku ustawowego na rzecz państwa, czyli podatki (w tym od nieruchomości), opłaty, itd. Moim zdaniem wystarczy. Wskazałbym raczej na drugą opcję.

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&client=firefox-a&...

happy-go-lucky
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: a nie trzeba tu gdzieś dodać czegoś o gminie? Dzięki :)


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
amounts due to state (treasury) or municipality


Explanation:
Proponuje tak to rozwiązać. Jest trochę wyników.


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=pl&q=%22amounts+due+to++st...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 176