KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

dokumenty KJ

English translation: Quality Policy (lub Assurance) Manual/ Quality Control


14:55 Nov 28, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: dokumenty KJ
Jest to w takim zdaniu:
Nie można usunąć pozycji dokumentu produkcyjnego. Istnieją powiązania z dokumentami KJ.
Domyślam się, że chodzi o dokumenty Księgi Jakości, nie wiem czy to może być Quality Manual documents czy może skrót od tego?
asia20002
Poland
English translation:Quality Policy (lub Assurance) Manual/ Quality Control
Explanation:
Objaśnienie:
Jeśli chodzi o księgę jakości to właśnie tak, być może chodzi o samą kontrolę jakości?
Selected response from:

Anna Fitak
Poland
Grading comment
Trudno wybrać, bo obie odpowiedzi są dobre, ta była jednak wcześniejsza
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2quality control documents
inmb
4 +1Quality Policy (lub Assurance) Manual/ Quality Control
Anna Fitak


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
quality control documents


Explanation:
dokumenty kontroli jakości


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=pl&q=%22quality+control+do...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 176

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MagDol
5 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar: Dziwne, ale u mnie wyświetla się tylko jedno wystąpienie.
13 hrs
  -> dzięki; u mnie 11,900 (google.co.uk)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Quality Policy (lub Assurance) Manual/ Quality Control


Explanation:
Objaśnienie:
Jeśli chodzi o księgę jakości to właśnie tak, być może chodzi o samą kontrolę jakości?

Anna Fitak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Trudno wybrać, bo obie odpowiedzi są dobre, ta była jednak wcześniejsza

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: Quality Control
18 hrs