KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

na podatniku ciążą zobowiązania z różnych tytułów

English translation: xx has several outstanding tax liabilities


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:na podatniku ciążą zobowiązania z różnych tytułów
English translation:xx has several outstanding tax liabilities
Entered by: Luiza Jasińska

07:09 Aug 17, 2010
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: na podatniku ciążą zobowiązania z różnych tytułów
Dzień dobry,
czy ktoś z państwa wie może jako to poprawnie przetłumaczyć.

Z góry dziękuję.
Luiza Jasińska
Poland
xx has several outstanding tax liabilities
Explanation:
za malo konteksu :(

to konkretny podatnik? odpowiedz pozytywna wyklucza 'a'

'ciaza' = jest zadluzony?

Moja propozycja opiera sie na konkretnym, zadluzonym podatniku - np. w jakims zaswiadczeniu, wyroku, itp. (pan Kowalski costamcostam. /gdyz, poniewaz,etc./ na podatniku /w osobie Kowalskiego/ ciaza...'

Nastepnym razem prosimy o kontekst. Im szerszy, tym lepszy.
Selected response from:

Olga Slattery
Ireland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1xx has several outstanding tax liabilities
Olga Slattery
4a taxpayer has to meet different/various obligations
Anna Kurcinowska


Discussion entries: 3





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a taxpayer has to meet different/various obligations


Explanation:
Może po prostu tak?

Anna Kurcinowska
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 25

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
xx has several outstanding tax liabilities


Explanation:
za malo konteksu :(

to konkretny podatnik? odpowiedz pozytywna wyklucza 'a'

'ciaza' = jest zadluzony?

Moja propozycja opiera sie na konkretnym, zadluzonym podatniku - np. w jakims zaswiadczeniu, wyroku, itp. (pan Kowalski costamcostam. /gdyz, poniewaz,etc./ na podatniku /w osobie Kowalskiego/ ciaza...'

Nastepnym razem prosimy o kontekst. Im szerszy, tym lepszy.

Olga Slattery
Ireland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: Bardzo dobre uwagi
1 hr
  -> Dziekuje bardzo: wszystko zalezy od konteksu, ktorego (z niejasnych powodow) tak bardzo skapia niektorzy Pytacze...