KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

transakcje typowe i rutynowe

English translation: standard and ordinary transactions


10:32 Dec 1, 2010
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: transakcje typowe i rutynowe
Informacje o zawarciu przez emitenta lub jednostkę od niego zależną jednej lub wielu transakcji z podmiotami powiązanymi, jeżeli wartość tych transakcji (łączna wartość wszystkich transakcji zawartych w okresie od początku roku obrotowego) przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 500.000 euro - jeżeli nie są one transakcjami typowymi i rutynowymi, zawieranymi na warunkach rynkowych pomiędzy jednostkami powiązanymi
tsering6
Poland
English translation:standard and ordinary transactions
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4standard and ordinary transactions
Adam Lankamer
3standard and regular transactions
IURIDICO


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
standard and ordinary transactions


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Notes to answerer
Asker: dzięx:0)


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
standard and regular transactions


Explanation:
IMHO

IURIDICO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: dziekuje