KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

Analiza opłacalności przedsięwzięcia

English translation: financial feasibility analysis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Analiza opłacalności przedsięwzięcia
English translation:financial feasibility analysis
Entered by: Marlena Dobosz

06:41 Sep 10, 2011
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Analiza finansowa
Polish term or phrase: Analiza opłacalności przedsięwzięcia
"Analiza opłacalności przedsięwzięcia pod nazwą ..."

"Analiza opłacalności przedsięwzięcia obejmuje:
1. Informacje wstępne
2. Plan finansowy dla przedsięwzięcia – opis założeń
3. Plan finansowy dla przedsięwzięcia – aneks obliczeniowy
Tabela nr 1. Prognoza kosztów zużycia *
Tabela nr 2. Prognoza kosztów *
Tabela nr 3. Prognoza zużycia *
Tabela nr 4. Prognoza zużycia *
Tabela nr 5. Prognoza kosztów zużycia *
Tabela nr 6. Prognoza kosztów zużycia *
Tabela nr 7. Koszty stałe
Tabela nr 8. Zestawienie podstawowych danych ekonomicznych
Tabela nr 9. Prognoza RZiS wersja porównawcza
Tabela nr 10. Wyliczenie progu rentowności
Tabela nr 11. Plan przepływów operacyjnych w pierwszym roku działalności
Tabela nr 12. Wskaźniki opłacalności inwestycji."

Czy będzie to "feasibility study" czy może "profitability analysis of the investment"
Tutaj więcej o 2 terminach: http://www.zefe.org/Studium_wykonalnosci___przygotowanie-a-6...
Jestem za "feasibility study". "Profitability analysis of the investment" to chyba kalka z j. polskiego ale proszę o komentarze.
Marlena Dobosz
financial feasibility analysis
Explanation:
Zakres analizy przez Ciebie przedstawiony pokrywa się z częścią finansową "feasibility study", stąd moja propozycja.

Patrz definicja "feasibility study", część "financial feasibility":

http://en.wikipedia.org/wiki/Feasibility_study
Selected response from:

Anna Kurcinowska
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4analysis/evaluation of cost-effectiveness
drugastrona
3 +1financial feasibility analysis
Anna Kurcinowska
5 -1ROI ( Return on Investment) Feasibility StudyAntonella Ewa
3efficiencyadalab
3(project) financial viability analysis / study
inmb


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analysis/evaluation of cost-effectiveness


Explanation:
pojawia się w eurleksie, więc to musi być to; zdaje się, że używają zamiennie analysis i evaluation

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

kliknij na EN i pojawi się angielski oryginał

drugastrona
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
financial feasibility analysis


Explanation:
Zakres analizy przez Ciebie przedstawiony pokrywa się z częścią finansową "feasibility study", stąd moja propozycja.

Patrz definicja "feasibility study", część "financial feasibility":

http://en.wikipedia.org/wiki/Feasibility_study

Anna Kurcinowska
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof Kajetanowicz
1 day 12 hrs
  -> Dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
efficiency


Explanation:
how about financial efficiency

adalab
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Analiza opłacalności (przedsięwzięcia)
(project) financial viability analysis / study


Explanation:
Osobiście byłbym za "feasibility study", choć istotnie mogą tam występować też aspekty inne niż związane z finansami lub zyskiem.

http://www.google.co.uk/#hl=pl&sugexp=gsis,i18n=true&cp=26&g...

http://www.google.co.uk/#sclient=psy&hl=pl&source=hp&q="proj...



inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 176

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
ROI ( Return on Investment) Feasibility Study


Explanation:
Feasibility Study to studium wykonalności a ROI to zysk z poniesionej inwestycji

Perform a feasibility study and ROI of Implementing eProcurement
application


    Reference: http://finadmin.usnh.edu/fis_steering/Charrette/Charette_200...
    Reference: http://www.dba-oracle.com/tp_economic_feasibility_return_inv...
Antonella Ewa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Krzysztof Kajetanowicz: ROI to tylko jedna z wielu zmiennych.
1 day 2 hrs