KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

przysługujący x w stosunku do y

English translation: owing to x from y


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przysługujący x w stosunku do y
English translation:owing to x from y
Entered by: Monika Kasińska

09:36 Feb 26, 2012
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general) / guarantee agreement
Polish term or phrase: przysługujący x w stosunku do y
Spółka gwarantuje Wierzycielowi, że na skutek podejmowanych przez nią działań Wierzyciel odzyska wierzytelności, wraz z należnymi odsetkami za opóźnienie (dalej: wierzytelności), przysługujące mu w stosunku do Dłużnika. Spółka gwarantuje /zapewnia, że Dłużnik zapłaci swoje zobowiązania wobec Kontrahenta do określonego dnia.
Monika Kasińska
Poland
owing to x from y
Explanation:
jedna z wielu możliwości
Selected response from:

Andrzej Glazek
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4that Y owes to X
Barbara Jasińska
4owing to x from y
Andrzej Glazek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
owing to x from y


Explanation:
jedna z wielu możliwości

Andrzej Glazek
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 27

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
that Y owes to X


Explanation:
Tak będzie chyba najprościej.


    Reference: http://people.howstuffworks.com/5-united-states-debt-holders...
Barbara Jasińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish