KudoZ home » Polish to English » General / Conversation / Greetings / Letters

zgrana (ekipa)

English translation: tight team


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zgrana (ekipa)
English translation:tight team
Entered by: LilBridge

20:09 Dec 21, 2010
Polish to English translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Polish term or phrase: zgrana (ekipa)
jakoś nic mi do głowy nie przychodzi

Ponadto wprowadzono zarządzeniami Prezesa kolejne, „drobniejsze” zmiany. Dotyczyły one ulepszenia systemu informowania petentów poprzez zamontowanie elektronicznych tablic informacyjnych połączonych z salami rozpraw. Dokonano zmian kadrowych w poszczególnych wydziałach (rotacja pracowników), która to zmiana nie spotkała się z akceptacją „załogi”. Specyfika bowiem każdego wydziału wymagała od pracowników zaadaptowania się do nowych warunków; niepotrzebnie tracony był na to czas, co powodowało spowolnienie pracy przez pewien okres. Czasami doprowadzało do rozbicia dobrej, pracowitej i zgranej ekipy w wydziale.
LilBridge
Poland
tight team
Explanation:
tight crew
Selected response from:

p_t
Poland
Grading comment
dziękuję i przepraszam za duży poślizg w ocenianiu...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tight teamp_t
4compact teamNinaU
3well-tuned (crew, outfit, team)
geopiet


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tight team


Explanation:
tight crew


p_t
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziękuję i przepraszam za duży poślizg w ocenianiu...

3 days 21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
well-tuned (crew, outfit, team)


Explanation:
inna możliwość

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 277

196 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compact team


Explanation:
inna możliwość

NinaU
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish