KudoZ home » Polish to English » History

Opracowanie źródłowe

English translation: Sources and commentary


17:48 Dec 29, 2010
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - History
Polish term or phrase: Opracowanie źródłowe
Stanisław Stroński, Polityka rządu polskiego na uchodźstwie w latach 1939-1942, opracował Jacek Piotrowski, Nowy Sącz 2007, t. 1-3. (Opracowanie źródłowe)
Anna-Maria-P
Poland
English translation:Sources and commentary
Explanation:
Możliwe, że jest to coś podobnego:

http://books.google.com/books?id=xbaqlwZOvG0C&printsec=front...

Może to być równie dobrze zbiór tekstów źródłowych, jak i teksty opatrzone komentarzem. Najlepiej byłoby znaleźć tę książkę ;)
Selected response from:

Agata Dominowska
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sourcebook
adamgajlewicz
5Source compilation
Aleksander Pruszynski
3Sources and commentary
Agata Dominowska
1original research
Jacek Podkanski


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
original research


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Original_research

Jacek Podkanski
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Source compilation


Explanation:
Source compilation

Aleksander Pruszynski
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sources and commentary


Explanation:
Możliwe, że jest to coś podobnego:

http://books.google.com/books?id=xbaqlwZOvG0C&printsec=front...

Może to być równie dobrze zbiór tekstów źródłowych, jak i teksty opatrzone komentarzem. Najlepiej byłoby znaleźć tę książkę ;)

Agata Dominowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sourcebook


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sourcebook

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-29 20:01:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Sourc...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sourcebook
adamgajlewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish