KudoZ home » Polish to English » Human Resources

stanowiska w ruchu

English translation: operating positions


00:05 Dec 1, 2010
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / regulamin pracy/stanowiska
Polish term or phrase: stanowiska w ruchu
Regulamin pracy przedsiębiorstwa górniczego

Dla Pracowników zatrudnionych we wszystkich komórkach organizacyjnych na stanowiskach administracyjnych poza stanowiskami w ruchu obowiązuje podstawowy system czasu pracy.

inne przykłady

b) stanowiska w ruchu podziemnych zakładów górniczych:

Kursy kwalifikacyjne na stanowiska w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji
Marta28
English translation:operating positions
Explanation:
Ruch w zakładach przemysłowych - kopalnie, elektrownie, huty - to nic innego jak produkcja, czyli "operations". Określenie jest może trochę żargonowe, ale powszechnie przyjęte.
Selected response from:

Joanna Rączka
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4operating positions
Joanna Rączka
3positionTechLawDC
2mobile (mechanized, motorized) workplace
geopiet


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
mobile (mechanized, motorized) workplace


Explanation:
Kursy na stanowiska w ruchu zakładów górniczych określone jako szczególne kwalifikacje - http://goo.gl/fpdBp



capturing and removing of different types of smoke, dust and hazardous substances, released at stationary and mobile workplaces - http://en.sovplym.com/products/arms/kua200_sp.htm

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operating positions


Explanation:
Ruch w zakładach przemysłowych - kopalnie, elektrownie, huty - to nic innego jak produkcja, czyli "operations". Określenie jest może trochę żargonowe, ale powszechnie przyjęte.

Joanna Rączka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
position


Explanation:
("position" means "position of employment")
"stanowiska" w ruchu is just an idiom.
It is unnecessary to specify "operating" position. The person may be a personnel officer who works in the mine itself. Is this an "operating" position? No, but it is a stanowiska w ruchu.

TechLawDC
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20