KudoZ home » Polish to English » Human Resources

odbywa się na stanowiskach roboczych

English translation: takes place at the workplace (work site)


00:20 Dec 1, 2010
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / regulamin pracy/stanowisk
Polish term or phrase: odbywa się na stanowiskach roboczych
W komórkach organizacyjnych, gdzie praca odbywa się na stanowiskach roboczych i dozoru ruchu stosuje się podstawowy system czasu pracy
Marta28
English translation:takes place at the workplace (work site)
Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-01 01:45:39 GMT)
--------------------------------------------------

Stanowisko robocze to przestrzeń, w której pracownik lub zespół pracowników wykonuje pracę. W przestrzeni tej znajdują się sprzęty i materiały niezbędne do produkcji, gotowe wyroby oraz odpady

http://www.darsa.pl/s/ogl/upload/543.pdf
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3carried out in work areasGrzegorz Mysiński
2takes place at the workplace (work site)
geopiet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
takes place at the workplace (work site)


Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-01 01:45:39 GMT)
--------------------------------------------------

Stanowisko robocze to przestrzeń, w której pracownik lub zespół pracowników wykonuje pracę. W przestrzeni tej znajdują się sprzęty i materiały niezbędne do produkcji, gotowe wyroby oraz odpady

http://www.darsa.pl/s/ogl/upload/543.pdf

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
carried out in work areas


Explanation:
...work is carried out ...

Grzegorz Mysiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 64