KudoZ home » Polish to English » Investment / Securities

korzystać z pierwszeństwa zaspokojenia przed

English translation: do not carry a right of priority of satisfaction before


06:37 Jul 2, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
Polish term or phrase: korzystać z pierwszeństwa zaspokojenia przed
Akcje uprzywilejowane w zakresie dywidendy mogą przyznawać uprawnionemu dywidendę, która przewyższa nie więcej niż o połowę dywidendę przeznaczoną do wypłaty akcjonariuszom uprawnionym z akcji nieuprzywilejowanych (nie dotyczy to akcji niemych oraz zaliczek na poczet dywidendy) i nie korzystają one z pierwszeństwa zaspokojenia przed pozostałymi akcjami (nie dotyczy akcji niemych).
Marta28
English translation:do not carry a right of priority of satisfaction before
Explanation:
tutaj źródło:

http://books.google.pl/books?id=7vg2_8_KOwEC&pg=PA670&lpg=PA...
Selected response from:

happy-go-lucky
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4do not carry a right of priority of satisfaction beforehappy-go-lucky
4have/enjoy priority before/rank higher than
Adam Lankamer


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
have/enjoy priority before/rank higher than


Explanation:
może tak?

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
do not carry a right of priority of satisfaction before


Explanation:
tutaj źródło:

http://books.google.pl/books?id=7vg2_8_KOwEC&pg=PA670&lpg=PA...

happy-go-lucky
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8