KudoZ home » Polish to English » IT (Information Technology)

parametr wywołania eksportu

English translation: export (trigger) parameter


11:11 Nov 3, 2008
Polish to English translations [PRO]
Science - IT (Information Technology) / IT
Polish term or phrase: parametr wywołania eksportu
Eksport uczestnika- zawiera komplet informacji o rejestrze i transakcji dla jednego podanego jako parametr eksportu uczestnika, jest to zawsze informacja całościowa
ALTRAN
English translation:export (trigger) parameter
Explanation:
Tak to rozumiem. Jest eksport danych. Jako parametr eksportu podaje się np. Jan Kowalski. I to powoduje wyeksportowanie danych rejestru i transakcji (wszystkich) dotyczących tylko Jana Kowalskiego.

Domyślam się, że w ostatnim punkcie jako parametr eksportu podaje się nazwę grupy i eksportowane są dane dot. grupy.

Osobiście napisałbym bez 'trigger'.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(export) call argument
Jerzy Matwiejczuk
3export (trigger) parameter
Maciek Drobka


Discussion entries: 8





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
export (trigger) parameter


Explanation:
Tak to rozumiem. Jest eksport danych. Jako parametr eksportu podaje się np. Jan Kowalski. I to powoduje wyeksportowanie danych rejestru i transakcji (wszystkich) dotyczących tylko Jana Kowalskiego.

Domyślam się, że w ostatnim punkcie jako parametr eksportu podaje się nazwę grupy i eksportowane są dane dot. grupy.

Osobiście napisałbym bez 'trigger'.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 210
Grading comment
Dziękuję:)
Notes to answerer
Asker: raczej "trigger", bo takie okreslenie pamiętam z angielskich dokumentów od tego klienta


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(export) call argument


Explanation:
Gdy traktujemy eksport danych jako funkcję (metodę) w ściśle informatycznym sensie (np. operację programu/systemu na bazie danych). "Call argumemnt" to parametr wywołania.

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 111