KudoZ home » Polish to English » IT (Information Technology)

automat informacyjny

English translation: taped messages


09:01 Dec 8, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
Polish term or phrase: automat informacyjny
przypusczam, że to takie coś, co podaje informacje o połączeniach kolejowych itp.

Zero kontekstu, bo tłumaczę taką "listę rzeczy wszystkich" i to jest jedna z pozycji
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:taped messages
Explanation:
tak czy owak, widzę w tym ów człon "taped"

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-12-08 09:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

i to mimo tego, że od lat żadnej taśmy w takich automatach nie ma, tylko czipy
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4automated message system
Malina9
4information machine
Andrzej Lejman
4automatic information (service)jamajka
3taped messagespidzej


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
information machine


Explanation:
Tak przez analogię do answering machine ;-)

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 57

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
taped messages


Explanation:
tak czy owak, widzę w tym ów człon "taped"

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-12-08 09:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

i to mimo tego, że od lat żadnej taśmy w takich automatach nie ma, tylko czipy

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automated message system


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 1 min (2004-12-08 14:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

Rowniez: automated messaging system

Rowniez: automated phone system


Malina9
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatic information (service)


Explanation:
po prostu:)

jamajka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish