KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

zaprzestanie realizacji sprawozdania

English translation: discontinuation


21:39 May 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: zaprzestanie realizacji sprawozdania
Obowiązek do zachowania poufności Informacji Poufnych , o którym mowa w § 2 oraz obowiązki, o których mowa w § 3 niniejszej Umowy zachowują ważność bezterminowo, także w przypadku rozwiązania niniejszej Umowy lub zakończenia bądź zaprzestania realizacji Sprawozdania z jakiejkolwiek przyczyny.
Marta28
English translation:discontinuation
Explanation:
albo suspension, ze wskazaniem na to pierwsze
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
dzieki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4discontinuationpidzej
3cessation of the Reporting
cquest


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cessation of the Reporting


Explanation:
...for any reason.

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 11

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
discontinuation


Explanation:
albo suspension, ze wskazaniem na to pierwsze

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Grading comment
dzieki