KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

wypusty wewnętrzne

English translation: internal fixtures and fittings


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wypusty wewnętrzne
English translation:internal fixtures and fittings
Entered by: FishX

14:35 Apr 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: wypusty wewnętrzne
W umowie najmu. Przestawiona jest lista rzeczy, które trzeba uwzględnić przy mierzeniu Lokalu w centrum handlowym. Razem z tłumaczeniem proszę o słowo wyjaśnienia o co chodzi. Dziękuję.

rury wewnętrzne, parapety, kolumny, słupy, *wypusty wewnętrzne* i inne tego typu elementy - będą stanowiły podstawę do pomniejszania powierzchni Lokalu
FishX
Poland
internal fixtures and fittings
Explanation:
stałe elementy wyposażenia/przyłącza - a guess

a – wypust sanitarny do podłączenia zlewozmywaka, zmywarki i pralki ...
www.ammbud.pl/warunki.htm - 10k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3projections towards the interiorchouache
2internal fixtures and fittingsA.G.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
internal fixtures and fittings


Explanation:
stałe elementy wyposażenia/przyłącza - a guess

a – wypust sanitarny do podłączenia zlewozmywaka, zmywarki i pralki ...
www.ammbud.pl/warunki.htm - 10k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Irena Daniluk: nie wydaje mi się, żeby np. armatura stanowiła podstawę do pomniejszenia powierzchni...//z drugiej strony w google 'wypust' dotyczy jedynie instalacji właśnie... dziwne
1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
projections towards the interior


Explanation:
domyślam się, że chodzi tu o wystające elementy konstrukcji, chociaż nic na potwierdzenie tego nie znalazłem w Google, gdzie najczęściej tym terminem określa się "pre-installed wiring" albo "blanked connections". Też nie za bardzo rozumiem, jak te ostatnie mogłyby pomniejszać metraż.
Mam nadzieję, że cokolwiek pomogłem, dzieląc się tu wątpliwościami.


chouache
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16