KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

dodatki handlowe/komercyjne

English translation: trade/commercial add-ons


15:37 Mar 16, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: dodatki handlowe/komercyjne
Jako jeden z punktow w umowie:
Dodatki handlowe/komercyjne: Prawo do wylacznego korzystania i licencjonowania innym prawa do korzystania, na obszarze calego swiata, z praw do wszelkich dodatkow handlowych i komercyjnych, jakiegokolwiek rodzaju i charakteru, wynikajacych lub zwiazanych z: wszelimi wersjami filmowymi powstalymi na podstawie dziela ... Wszelkie powyzsze materialy zwiazane z dystrybucja i reklama Filmu nie moga byc uwlaczajace dla Zbywcy.
Agnieszka Zaremba
United States
English translation:trade/commercial add-ons
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trade/commercial add-ons
Adam Lankamer
3Commercial supplements
Iwona Palka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trade/commercial add-ons


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1185
Grading comment
Dziekuje

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Commercial supplements


Explanation:
commercials = advertisements

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-03-16 18:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

Może chodzić o wstawki reklamowe puszczane podczas filmów, prezentacji, etc.

Iwona Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish