KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

jednostka redakcyjna

English translation: editing unit


09:48 Apr 9, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: jednostka redakcyjna
W zdaniu: "Każdą samodzielną myśl należy ujmować w odrębną jednostkę redakcyjną". Rozumiem, że chodzi np. o artykuł, paragraf lub ustęp, ale jak to ogólnie nazwać po angielsku?
MagDol
Poland
English translation:editing unit
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Agnieszka Hamann
Poland
Grading comment
Pewnie w innym kontekście tak. Ja zdecydowałam się na samo "unit" w tym przypadku. :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4form of writingLuiza Jude
3editing unit
Agnieszka Hamann


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
editing unit


Explanation:
propozycja

Agnieszka Hamann
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Pewnie w innym kontekście tak. Ja zdecydowałam się na samo "unit" w tym przypadku. :)
Notes to answerer
Asker: Dokładnie to samo mi przyszło do głowy jako pierwsza myśl. Tylko "editing" wydało mi się dziwne w tym kontekście.


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
form of writing


Explanation:
http://library.thinkquest.org/J001156/forms of writing/formw... - odrębną = specific na przykład :)

Luiza Jude
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8