KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

dni powszednie

English translation: weekdays


15:23 Oct 30, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: dni powszednie
working days?
Matthew Hammond
English translation:weekdays
Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-10-30 15:27:18 GMT)
--------------------------------------------------

w sensie nieświąteczny
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
Thanks folks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9weekdays
MonikaSojka
5 +7business days
Malgorzata Kazmierczak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
weekdays


Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-10-30 15:27:18 GMT)
--------------------------------------------------

w sensie nieświąteczny

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks folks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: think so too
0 min

agree  Michal Berski
6 mins

agree  Daniel Sax: bingo.
8 mins

agree  Adam Zakrzewski
14 mins

agree  Dorota Nowakówna
26 mins

agree  mdarron
26 mins

neutral  allp: a co z sobot±? to jest weekend a nie weekday, a z drugiej strony nie jest też ¶więtem
1 hr

agree  Jerry Dean
2 hrs

agree  robwoj
2 hrs

agree  petrolhead
23 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
business days


Explanation:
w sensie "robocze" (working days tez slyszalam)

Malgorzata Kazmierczak
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
48 mins

agree  dorotrusty
1 hr

agree  allp: jestem za 'working days', bo to mniejsze komplikacje z sobot± niż przy weekdays, a też niektóre ¶więta wypadaj± w ¶rodku tygodnia
1 hr

agree  LukaszPL: working days-> rowniez sie zgadzam z przedmowca:)
1 hr

agree  Janina Nowrot: working days
2 hrs

agree  Agnieszka Zmuda
4 hrs

agree  Magczer: working days
15 hrs