KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

umowa o dzieło edukacyjne

English translation: teaching contract


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:umowa o dzieło edukacyjne
English translation:teaching contract
Entered by: martamam

18:50 Aug 21, 2014
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / szkolnictwo wyższe
Polish term or phrase: umowa o dzieło edukacyjne
a type of document when hiring sb to do work
martamam
teaching contract
Explanation:
This should do in most situations

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2014-08-21 18:59:32 GMT)
--------------------------------------------------

Załącznik nr 11 do ZW 44/2009
UMOWA NR ......
O DZIEŁO EDUKACYJNE (z prawami autorskimi)
realizowana ze środków ……………………………………….
Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania dla Zamawiającego, dzieła edukacyjnego,
polegającego na:
a. opracowaniu programu autorskiego i wygłoszeniu wykładu będącego przedmiotem praw
autorskich pt.
........................................................................................................................................,
z uwzględnieniem standardów nauczania przewidzianych stosownymi przepisami oraz zgodnie
z dokumentem „Powierzenia zajęć dydaktycznych”,
b. opracowaniu i przedstawieniu szczegółowego konspektu zajęć.
2. Wykonawca gwarantuje wysoki poziom przekazywanych wiadomości i nauczanych umiejętności
oraz stosowanych metod edukacyjnych. Szczegółowy program zajęć opracowany przez
Wykonawcę wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Zamawiający ma prawo kontrolować sposób wykonania umowy i domagać się wprowadzenia
odpowiednich zmian.
4. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy – w zakresie organizacyjnym i technicznomaterialnym
– pod nadzorem oraz kierownictwem
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2teaching contract
Dariusz Saczuk
2Off-institution education work agreementxxxGeorge BuLah


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
teaching contract


Explanation:
This should do in most situations

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2014-08-21 18:59:32 GMT)
--------------------------------------------------

Załącznik nr 11 do ZW 44/2009
UMOWA NR ......
O DZIEŁO EDUKACYJNE (z prawami autorskimi)
realizowana ze środków ……………………………………….
Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania dla Zamawiającego, dzieła edukacyjnego,
polegającego na:
a. opracowaniu programu autorskiego i wygłoszeniu wykładu będącego przedmiotem praw
autorskich pt.
........................................................................................................................................,
z uwzględnieniem standardów nauczania przewidzianych stosownymi przepisami oraz zgodnie
z dokumentem „Powierzenia zajęć dydaktycznych”,
b. opracowaniu i przedstawieniu szczegółowego konspektu zajęć.
2. Wykonawca gwarantuje wysoki poziom przekazywanych wiadomości i nauczanych umiejętności
oraz stosowanych metod edukacyjnych. Szczegółowy program zajęć opracowany przez
Wykonawcę wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Zamawiający ma prawo kontrolować sposób wykonania umowy i domagać się wprowadzenia
odpowiednich zmian.
4. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy – w zakresie organizacyjnym i technicznomaterialnym
– pod nadzorem oraz kierownictwem

Dariusz Saczuk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 281
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
39 mins
  -> Thank you, Joanna.

agree  A.G.: teaching/learning materials (najczęsciej, samo teaching jest zbyt ogólne)
2 days 29 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Off-institution education work agreement


Explanation:
twórczość własna :)

xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37