przerobić znaki identyfikacyjne

English translation: to alter a VIN

Polish term or phrase:przerobić znaki identyfikacyjne
English translation:to alter a VIN
Entered by: marzena l

11:55 Nov 20, 2006
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / offence
Polish term or phrase: przerobić znaki identyfikacyjne
z nakazu aresztowania (opisy czynów podlegających karze)
... przerobił znaki identyfikacyjne pojazdu Peugeot o numerze rejestr. X w ten sposób, że w miejsce oryginalnego numeru nadwozia wstawił numery samochodu o numerze XYZ oraz przerobił oznaczenia silnika nabijając numery w brzmieniu ABC, zmieniając w ten sposób perwotne oznaczenia samochodu.
zakwalifikowano jako art. 306 kod. karnego w związku z art. 4 paragraf 1 kod. karn.
marzena l
Poland
to alter a VIN
Explanation:
IMHO

Selected response from:

Grzegorz Mysiński
Poland
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1to alter a VIN
Grzegorz Mysiński
4to falsify car identification numbers
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to falsify car identification numbers


Explanation:
brzmi bardziej prawnie od Twojej propozycji IMHO:)

c) Complete identification of the railroad equipment in or on which the material is being shipped, including car identification numbers, car types and ...
arcweb.sos.state.or.us/rules/OARS_700/OAR_741/741_510.html - 16k -

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 214

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
to alter a VIN


Explanation:
IMHO




    Reference: http://tinyurl.com/y3dwxn
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=tamper++alter+VIN+plate&...
Grzegorz Mysiński
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 245
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: alter, niekoniczenie VIN, starsze mają tylko numer nadwozia
3 hrs