KudoZ home » Polish to English » Law (general)

znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem

English translation: physical and mental abuse with extreme cruelty


22:47 Feb 21, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / offence
Polish term or phrase: znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem
dokładnie tak brzmi opis czynu w nakazie aresztowania.
Fragment opis zdarzenia:
... znęcał się psychicznie i fizycznie ze szczególnym okrucieństwem nad małoletnim XY w ten sposób, że ... (następuje szczegółowy opis)
nie mogę połączyć tego znęcania (displayed mental and physical cruelty) i szczególnego okrucieństwa (particular cruelty), zwłaszcza, gdy będzie tylko "znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem"
marzena l
Poland
English translation:physical and mental abuse with extreme cruelty
Explanation:
Moze cos takiego
Selected response from:

Kornelia Longoria
United States
Grading comment
Dziękuję za podpowiedź
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1physical and mental abuse with extreme cruelty
Kornelia Longoria
3tormenting with particular/extreme cruelty
skisteeps


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
physical and mental abuse with extreme cruelty


Explanation:
Moze cos takiego

Kornelia Longoria
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję za podpowiedź

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Poplawski: "abuse with extreme cruelty" chyba by wystarczyło jako odpowiedź na pytanie, reszta nalezy do kontekstu
2 hrs
  -> Dziekuje :)

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tormenting with particular/extreme cruelty


Explanation:
Można to tak ująć. http://www.google.com/search?hl=en&q=tormenting with extreme...

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102