KudoZ home » Polish to English » Law (general)

zrównany

English translation: equivalent


19:03 Apr 2, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general) / banking
Polish term or phrase: zrównany
Definicja dochodu operaycjnego netto:

Dochód operacyjny Kredytobiorcy netto rozumiany jako suma przychodów netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi oraz innych przychodów operacyjnych, pomniejszony o:
Definicja dochodu operacyjnego netto w umowie:

koszty działalności operacyjnej (poza amortyzacją), inne koszty operacyjne, podatek dochodowy oraz 2,5% przychodów netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi jako rezerwę na wydatki nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o rachunkowości (wydatki kapitałowe) – liczony dla danego Okresu Obliczeń.

Co w tym kontekscie oznacza zrownany z nimi?

Podobnie w zobowiazaniach Kredytobiorcy ten sam termin:

Kredytodawca zapewni, że w całym Okresie Kredytowania, wpływy na rachunki bankowe prowadzone przez Agenta będą nie niższe niż 100 % jego przychodów netto ze sprzedaży oraz przychodów zrównanych z nimi.
MMcHugh
English translation:equivalent
Explanation:
Czyli równoważnych
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2equivalentsSylwia Dziuba
3 +3equivalent
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
zrownany (w kontekscie)
equivalent


Explanation:
Czyli równoważnych

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 79
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
22 mins
  -> Dziękuję!

agree  Witold Chocholski: Punkt A porównawczego wariantu rachunku zysków i strat :-) ...and equivalent income...
25 mins
  -> Dziekuję!

agree  Bubz
42 mins
  -> Thanks, Bubz:)

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zrownany (w kontekscie)
equivalents


Explanation:
mysle ze chodzi tu o tego samego rodzaju dochody

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
22 mins
  -> dziekuje :)

agree  inmb
38 mins
  -> dziekuje :)