KudoZ home » Polish to English » Law (general)

pozostająca ze stroną w stałym stosunku zlecenia

English translation: person who has permanent mandate relationship with such a party


20:46 Nov 11, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: pozostająca ze stroną w stałym stosunku zlecenia
Czy ktoś ma dostęp do oficjalnej wersji angielskiej??? Pilne.

Zgodnie z art. 87 kpc pełnomocnikiem może być adwokat lub radca prawny, a w sprawach własności przemysłowej także rzecznik patentowy, a ponadto osoba sprawująca zarząd majątkiem lub interesami strony oraz osoba pozostająca ze stroną w stałym stosunku zlecenia, jeżeli przedmiot sprawy wchodzi w zakres tego zlecenia, współuczestnik sporu, jak również rodzice, małżonek, rodzeństwo lub zstępni strony oraz osoby pozostające ze stroną w stosunku przysposobienia.
makawa
English translation:person who has permanent mandate relationship with such a party
Explanation:
Inna propozycja.
Selected response from:

inmb
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1person who has permanent mandate relationship with such a party
inmb
4person acting pursuant to an open-ended mandate agreementPolangmar


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
person acting pursuant to an open-ended mandate agreement


Explanation:
http://tinyurl.com/5v8a3q

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1665

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
person who has permanent mandate relationship with such a party


Explanation:
Inna propozycja.


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=pl&q=%22mandate+relationsh...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 462

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nrabate: a person remaining in a permament ...
3 hrs
  -> dzięki, z "remaining" lepiej